Höööme

Idag har jag vart hemma igen, skönt måste jag säga.
Vaknade kl halv 7 som vanligt och åt frukost, så tänkte gå till skolan från början men orkade inte. Hade så ont i huvudet. Värre än i går, så jag gick och la mig igen och somna om till halv 11. Skönt! Sen så kollade jag på Black Beauty. Kom och tänka på den i helgen när jag var i Ellens stuga, så då blev jag sugen på att se den. Sen kollade jag på en annan film :)
Sen var det farbror doktor dags, skulle kolla huvudet såklart. Han frågade massor med frågor om vart jag hade ont och blabla. Hatar såna frågor ;P Och sen tog jag blodprov, skulle kolla om njurarna skulle palla om jag röntga huvudet. Sen bar det tillbaka hem! Ska röntga om ungefär en månad. Och om de inte hittar något så kunde man prova på akupunktur, kul med massor av nålar i huvudet =| :P lite scary!
Så får se om jag orkar pallra mig iväg till skolan i morgon då, har beeptest och spanska prov! Så vill helst stanna hemma, men det är mest för beeptestet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback