only child

Mamma och pappa väckte mig tidigt idag, kl halv 7 om inte tidigare, det är ju då jag igentligen ska gå upp på morgonen men gör det aldrig. Men nu var det för att vi skulle gratta broder min, som fyller 18 idag. Han fick urban hår mojs av mig : ) sen fick han lite kläder och en blu-ray film av mamma och pappa och kör-och teorilektioner. När vi hade grattat färdigt honom så gick jag och la mig igen :P Och vaknade kl halv 11 :) mycket skönt att sova ut. Sen så kollade jag på en film som hette något med True love. Den var faktiskt ganska bra ;) Efter det så blev det Bring it on 3 som jag nu sett runt 10 ggr de senaste 2 månaderna, heh. Sen var jag ute och gick runt barkarö :) lagom runda faktiskt. Och nu har jag precis duschat, sen när jag skulle föna håret så började fönen ryka&gnistra sen så stängdes den av =| det var lite läskigt :P Så nu ligger den här på golvet, jag vågar inte röra den, haha. Kanske dags att köpa en ny ;)

Nu kom mamma hem, och snart så ska vi åka och äta någonstans. Robins 18års middag :P och det ända kravet han hade på stället vi skulle till var att det finns öl heh.  Ja, nu är jag det ända barnet kvar i familjen, men det är ju inte så långt tills jag fyller 18 :P bara två år.

Byebye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback