sköna maj

Hejsan Svejsan! Idag är det första maj, wie! Snart sommar :) åh va skönt det ska bli. Jag längtar, men mest till Spanien då.
Igår var det valborg, detta år var i alla fall bättre än förra året, då jag låg ensam hemma och kollade på 4 filmer som jag hyrt, även om det var skönt :P Jag var med Sufia & Lola, vi var på fest i Sevalla hos Marcus (rix), och det var ganska trevligt till en början innan det började urarta. Men då åkte vi hem till någon som hette Tobbe i Tillberga och sussa där. Och såklart så var det jag som fick ta hand om alla, dvs få Lola att sluta prata :P haha. Och ta hand om Sufia som hade fått lite för mycket att dricka. Heh, lite stolt att det var jag som fixa sprit åt alla, tillåmed min brorsa som är 2 år äldre än va jag är. Men som jag alltid sagt, jag är ju mognare än honom (ja, robin det är för att jag lagade pannkakor en gång, haha). Åh, Lola du var så söt när du skulle gå på toa. Så hör man utanför att du sitter där inne på toan och sjunger =D Jag kissar, jag kissar eller något sånt! Och sen när marcus pappa fick lite damp, och sa att han skulle slå ner alla om dom inte försvann =| så blev du rädd och sa tänk om han slår ner mig först för att jag är neger, du är söt!
Ja, det var en konstig kväll de där menmen!

Och nu är det molnigt och jag sitter här i soffan och kollar ut, suck. Maj ska vara soligt och fint.. men det kommer nog i hope :) Jag borde egentligen göra SO uppsatsen men jag orkar inte.......jag har haft hur mycket tid på mig som helst men jag har knappt orkat börja! Jag är seeg...och jag måste läsa min bok också. Men om jag lägger mig och läser nu så känner jag att jag förmodligen kommer somna. Och det är inte bra, för då försvinner hela dagen! Men jag tror jag ska ta och försöka läsa om ett tag iaf =)

Hur mycket jag än försöker undvika att tänka på dig, så dyker du upp i mina tankar. Varför?
Du är en bajskorv, en bajskorv som fastnat i min hjärna och vägrar lämna mig i fred.
Men jag vet att när du kommit för nära mig så har jag knuffat bort dig trots att jag inte vet varför.
Men du är EGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback