end

Nu har nästan hela lovet passerat, I'm tired. Och jag har inte pluggat något på hela lovet, jag måste verkligen plugga matte idag men ändå sitter jag här, as usuall. Igår var ellen, sara & rickard hemma hos mig och kolla film och lira guitar hero, de sov över också. Ellen och sara åkte hem kl halv 12 imormen rickard och jag kollade färdigt på OC avsnitten.

Ikväll vet jag inte hur jag ska göra, det är nämligen halloweenfest i enköping men det är fest hos marie också så vet inte vilken man borde gå på. Är faktiskt inte så jätte pepp på att åka till enköping menmen... får se vad ellen tycker!

Gud, vad jag har vart runt överallt på lovet...enköping, kolbäck & ramnäs :P

Nu ska jag iaf ringa ellen och talka och sen till fia och höra hur det gick för henne igår ;)

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan känna dig pressad i vardagen, och när du äntligen är ledig,
kan du ha svårt att koppla av ordentligt. Det stressar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback