School again

Idag var första dagen efter höstlovet :) inte så jobbig dag, var bara att glida med och slutade ganska tidigt! Efter skolan så gick jag, daniel, anders och rosa och träffa sara på coffehouse, hon var "sjuk" :P Vi fikade och sen så gick anders och jag till bussen, där träffade jag marcus som jag inte träffat på ett bra tag. När jag kom hem så pluggade jag matte som jag lovar mig själv att jag skulle göra. Jag är fortfarande inte ikapp men längre fram i alla fall :)(Y) det får faktiskt duga tillsvidare. Sedan ringde anders och ville ut och gå som vi bestämt, men jag hade inte hunnit suttit lite vid datorn så han fick helt enkelt lov att vänta lite, så satt jag där i kanske en timme max. Sen så ringde jag anders och så möttes vi tio minuter senare i spåret med stavarna i högsta högg, sen var det bara att ta itag med powerwalken, vi gick två varv i slingan, motsvarande ungefär 4 km. Sen så gick jag hem och åt och satt lite vid datorn igen och sen pluggade jag igen. Jag har pluggat ovanligt mycket idag, även om jag inte har pluggat överdrivet mycket, men måste erkänna att jag pluggar nästan aldrig. Imorgon börjar vi halv 12, myche skönt!

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Ett gott råd: Tänk över,
hur du prioriterar dina resurser i dag - det gäller både ekonomiskt,
socialt och tidsmässigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback