^`

Idag så hade vi gympa på morgonen.. how fun! Bollsporter, basket & innebandy. Hade bara 3 lektioner idag för har ingen spanska alls denna vecka så hade extra lång lunch. Så då skulle Sara gå till Carlforska och hälsa på bella så då hängde jag med, skjutsade henne på cykeln. Och såklart så kom daniel och totte på eftersläp! Väl på Carlforska så träffade jag amandie :) och sofie. Sen så höll vi på att komma försent till sista lektionen, naturkunskap. För jag och daniel åkte till konsum och köpte tuggummin. Och när jag skulle köra upp för trottoarkanten så är det väl klart att jag ramlar =| pinsamt måste jag säga, mitt i stan och allt men men.  Kom  bara 5 min sent eller något, men sara däremot som stannade lite längre på carlforska kom inte alls på lektionen, men så skrev jag ett sms, vart är du? Så fick jag svar: Jag hann inte. Pinsamt att komma försent! (a). haha, fast det kan jag hålla med om men ändå ;) Sen så cyklade jag hem, 1 mil. För att bussen skulle ändå inte gå föränn 1 & en halv h efter jag slutat så då går det snabbare att cykla. När jag hade 1-2 km kvar så är det väl klart att det börjar spöregna...! När jag kommer hem så somnar jag som vanligt, sov mellan halv 4 & halv 7. Det var skönt =] sen har jag pluggat historia och lyssnat på dialekter med mamsen på någon sida ^^

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Det lönar sig ofta att lyssna på andra; även om de inte har det rätta svaret, kan de kanske inspirera dig till att hitta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback