``

Ännu en helg har passerat, i fredags var jag med mamma och åt på spicy och sen gick vi på bio :) för pappa hade PP hemma.. (pilsnerpilarna) massa gubbar träffas och dricker och skjuter pil. Pratade med brorder i telefon också, han är ju i USA. Det var trevligt, jag är avis på honom. Jag vill också vara i USA. Han berättade att Jens klagade för väggarna i deras rum var så tunna, och tjejen som bor brevid är ganska högljöd när hennes kille kommer över xD vilket håller jens vaken, hihi.
Igår var jag på fest med danny, tottis och anton hos Marie, en tjej i antons klass. Det var kul =) jag somnade i soffan vid ett, haha :P jag var trött...sen vid 2 så åkte jag och daniel hem till han och sov. Vi tänkte egentligen sova där men tur att vi inte gjorde det för dom somnade vid halv 7 och vaknade 10 så det skulle jag inte pallat. Jag och daniel vaknade halv 11. Sen så åt vi frukost och så åkte jag hem. Idag har jag haft en bakisdag. Har kollat på love actually och repris av desperate housewifes som jag missade i tisdags. Love actually är jätte bra, såååååå mycket kärlek i den filmen. Kärlek i alla dess former! Jag kollade också på en film med mamma och pappa, kommer inte ihåg vad den hette. Men den var inte så jätte bra. Det var en disneyfilm, otecknad alltså. Så har jag också gjort färdigt engelskan, skönt! Då har jag bara spanskan kvar då =) och måste plugga matte också såklart, som varje dag.

ÅHÅ, jag vill ha någon att mysa med...någon som alltid finns där för en! Nån att ha kul med. JAG VILL HA NÅGON ATT TYCKA OM<3

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Glöm inte, att något, som kan vara en liten sak för dig, kan betyda otroligt mycket för andra. Små ting kan skänka stor glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback