frisk :D

Idag vaknade jag frisk ;) dt var skönt. Ingen feber, bara lite ont i huvet. Men efter en alvedon var den borta oxå. Ja vaknade 11 sen slappade jag till 2. Sen tog jag bussen ner till stan, för att rickard ville ha sällskap när han skulle äta pizza. Så jag tog en sallad, var inte så hungrig menmen! Sen så gick vi runt på stan ett tag i väntan på att sofie skulle sluta skolan, köpte hårslingning på h&m. Sen så cyklade rikki hem och jag och sofie åkte hem till henne och teade :) länge sen man träffade henne. Ja senast 10 augusti, på min födelsedag =/ Men sofie, nu fan ska de inte vara flera månader tills nästa gång vi träffas!!

Och fick reda på att det är nollning på lördag =D äntligen! Får se hur kul det blir...hoppas dt blir kul iaf! Å hoppas alla tar med sig 100 kr imorgon. Men vet att dt förmodligen kommer va många som glömt.

Så blire enköping imorgon...ska leka med angi och hon ska slinga mitt hår :D det ser jag fram emot. Hope dt blir bra bara annars skyller jag på henne XD Och sen ska jag sova där, kanske ska umgås med hennes tjejkompisar på kvällen oxå ;)

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Ignorera människor, som har beslutat sig för,
att det här är en dålig dag,
som de lika gärna kan ödelägga för andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback