Höstlov!!

Idag känner jag mig slö och orkar typ inte göra ett piss, har ont i huvet också. Hade myskväll med Sara hos henne igår. Vi hyrde Hata Göteborg och låg i soffan och lata oss :) Jag måste bara säga att jag hatar min utväxt och min moster MÅSTE fixa det under lovet!! Jag slingade ju håret för en vecka sedan hos angi, men det blev tyvärr inget på utväxten vilket var själva grejen med att jag gjorde det ^o) mysko...

Gud va skönt det kommer bli med en veckas ledighet, även om den kommer gå otroligt jävla cp snabbt :P Men jag ska NJUTA, över att bara kunna lata och slipp göra massa läxor fast jag har massa matte som jag måste göra =/ aja!

När jag kom hem från Sara i morse eller runt 12 så satte jag mig direkt framför datorn och kollade på bostad i Åre. Vi ska förmodligen åka dit v 13, alltså på påsklovet. Och så ska nelle med såklart, kommer bli så sjukt kul. Förutom det att vi inte får samma lägenhet som förra året. För den var så jävla bra, vi bodde i samma hus som JC, alltså MITT vid torget. Man kunde inte bo mer centralt, vi hade ungefär 20 meter till bergbanan :P Vi tänkte att vi skulle bo där i år igen, men allt var såklart redan bokat. Så vi funderar på att bo på Granen Residence. Det är ett hotell med lägenheterna. Ganska liten lägenhet då =/ bara 58 kvadratmeter och vi är liksom 6 pers. menmen, det får väl duga, man är ju ändå ute och åker och festar och så :) Men det kommer bli trångt och mysigt. Därifrån har vi 75 meter till lift och mataffär och sen ca 150 meter till torget vilket inte är så jätte långt. Så det kommer nog bli jätte bra.

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan vara i en hård period arbetsmässigt, där du känner dig stressad.
Det är viktigt, att du tänker på att ta hand om dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback