kanelbullensdag

Idag var det kanelbullensdag, så vi fick kanelbullar i aulan :P och umgicks med ellen på lunchen även idag =) me like! Tråkigt att det aldrig kan ske i vanliga fall. Nu kan vi bara det för att jag inte ha haft spanska på hela veckan. Men annars går våra scheman om varann totallt =/ Tänkte ta och träna när jag kom hem med kom på att jag måste ta det lugnt eftersom mina ben cpar och jag tränade i förrgår och igår så jag gick och la mig när jag kom hem, as usuall ;) sov i runt 2-3 timmar. Alltid lika skönt :) men då blir det ju att jag inte somnar förrän sent på kvällen. När jag vaknade så kom jag på att jag kanske måste plugga lite engelska, har redovisning på torsdag och har knappt gjort någonting. Vi är i grupper om 3 och ska skriva om en "road trip" i USA. Jag ska skriva om New York, så jag kom på att jag bara kan ta mammas dagbok från när vi var där förra sommarn och översätta och skriva om det lite :P mutche bra!

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Tänk på, att de saker, du gör i dag,
också vid många tillfällen kommer att få betydelse för,
 vad du kommer att göra i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback