Lammmmmmbi

Igår så åkte jag hem till Daniel, där var Totte, Helen och sen kom anders oxå. Vi hade en kuul kväll ;) spec med lambi pappret ^^ Jag & anders kom hem runt 2.

Idag så ringde fia när jag satt och åt frukost så ringde fia och undrade om jag vill hänga med till skopunkten. Och det ville jag såklart. Men de skorna jag ville ha fanns tyvärr inte kvar men hittade ett par andra fina, men de var för små i vaden, buhu. Sen följde fia med famlijen till farmor & farfar för vi skulle dit och äta. Fan vi åt heeela tiden, först mat, sen efterrätt och sen fika :S snacka om att man var fullproppad med mat när vi kom hem. Mellan efterrätten och fikat så gick jag och fia och mötte totte, för jag skulle köpa en tröja av honom. En svart adidas tröja som han hade växt ur. När vi låg och kolla på tv så kom fia på att jag går igång på när man blåser mig i örat ^^ hah!
Nu har jag nyss duschat, och ska nog snart kila över tll fia och chilla och sova där.

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Det ser ut att kunna bli en riktigt härlig dag i dag,
 då du kan ha det mysigt tillsammans med dina goda vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback