min älskade mobil

Tjenispenis!
Nu är jag lite ledsen, för när jag vaknade efter min powernap så skulle jag tvätta ansiktet så då la jag mobilen över handfatet på en hylla. Och så ringer ellen och jag har tyst läge på så då börjar mobilen vibrera och ramlar sedan ner i handfatet som är fyllt med vatten. Surt! Den är för tillfället cp, men ligger på torkning. Den går knappt att sätta på och så funkar inte tuch knapparna eller va de nu heter ^^. Så den ska få ligga på elementet hela kvällen och natten och ska prova den igen imorgon. Undra vad jag ska göra annars, om den inte funkar =| jag älskar min mobil. Men pappa sa att det brukar vara okej om det är sötvatten så får väl se om den sviker mig eller inte.

GOSIGOS

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Om du skall få något obehagligt överstökat,
kan du lika gärna ta tjuren vid hornen redan tidigt på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback