sicko

Hemma idag igen, idag mår jag sämst. Igår mådde jag iaf bättre. Men nu har jag tagit en alvedon så för tillfället mår jag okej. Vaknade ju halv 7 för att jag egentligen skulle till skolan, men hade feber när jag vaknade. Inte så väldans hög, men över 38 iaf. Så min dag har varit väldigt lång, tiden gick sakta i morse. Jag har inte skrivit här på jätte länge, har tänkt göra det flera dagar nu, men har aldrig gjort det.

För en vecka sen var jag på Gwen Stefan konserten med min kära kusin Philip ;) det var mycket trevlig. Min moster skämde såklart ut mig, speciellt när vi var i klädaffärerna i Globen Shopping. Det var snyggaste killarna som jobbade där, både på JC & Carlings =D Köpte en leggingklänning, en mössa och en sjal. Mycket bra köp det där, blev nöööjd!

Ville verkligen gå till skolan idag, för skulle till enköping senare för att träffa Angi & Jimmy. Men det får bli någon annan gång. Hon som skulle färga min utväxt =( aja!

Jag har kollat på Herbie fulltankad och The Pacifier idag :) + massa serier, tex according to Jim, Beverly Hills, Dharma & Greg. Nice dt!

Undra vad det blir till helgen bara, kanske blir nollning på lördag annars så blir det avskedsfest för Joav i Enköping! Ellen kommer bli ledsen om det blir nollning istället, för hon vill åka till enköping. Det vill jag med, men vet inte vad jag vill mest!

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Om du är osäker på, att din idé håller,
kan du pröva den på en vän eller kollega,
innan du offentliggör den i ett större forum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback