tennis ^^

Hade historia prov idag på morgonen, det kändes ganska bra förutom en fråga då jag inte kom ihåg svaret. Sen så var det hål i 3 och en halv timme, woho. Då gick jag, anders, daniel, rosa och sara till h&m och daniel köpte en t-shirt och en tröja. Sen så gick vi tillbaka till skolan och åt och sen så smsa ellen och sa att hon också hade håltimme =D vi har ju aldrig rast samtidigt så det var naaaajs! Efter hålet så hade vi matte....segt!
Sen blev det tennis med fia på bellevue =) det var faktiskt kul. Första gången ja spelade tennis, det gick väl inte så jätte bra men men fick till några bra träffar i alla fall ^^ När jag kom hem så kollade jag och mamma på sunes sommar :) Och nu sitter jag här!

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan önska dig något innerligt, men du tror ändå inte riktigt på, att det kan ske. Du skall inte ta dig vatten över huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback