*

Ännu början av en ny skolvecka. Har varit i enköping hela helgen :) å lekt med angie. I fredags så var vi med johan & joav och spelade ett spel som hette våghals, det var skit kul! Det var som sanning och konsekvens på kort :P
Sen när vi åkte hem från johan så körde vi på en katt =| den doog direkt. stackare! Sen så gick vi och la oss. Sen så ringde vi runt och försökte skaffa dricka, och hitta en snäll carl-erik. Sen så cyklade vi till fanna och hämtade löshår hos rebecca. Sen började vi fixa i ordning oss, Calle skulle komma och hämta oss 8-9 sen skulle vi åka och festa hos johan. Han sa att vi skulle åka på flaket för det var ganska fullt i bilen, då tänkte jag på ett flak på en pickup utan tak :P men som tur var så fanns det tak ;) Sen så var vi där och festa till halv 3, då fick vi skjuts hem med Jimmy. Det var en kul kväll ;) men kommer inte ihåg så jätte mycket. På söndagen sen så åkte jag och angie in till v-ås och så tränade vi på friskis. Föresten glömde ja min nya skinnjacka hos Johan =(
Nästa helg blir det enköping igen tror jag, johan har fest igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback