angeliqa helg

I helgen så har jag umgåts med angi. I fredags så slösa vi bort hela kvällen genom att sitta hemma menmen :P sen på lördagen så åkte vi till stan på dagen vid 1, angi hade lite ärenden så åkte vi hem vid 2 igen ^^ snabb visit.
Sen så fixade vi i ordning oss och drog sedan till johanna, där var lite annat folk. Vi åt pizza och lite sånt och åkte sedan till stan, skulle egentligen på fest men de strula till sig. Sen drog angi och jag till donken och träffa 3 av hennes kompisar. KJ, karlberg och daniel (pling^^). Dom var jättedryga, de kunde aldrig bestäma sig om de skulle följa med hem till mig eller inte.  men sen efter någon timme så hade de äntlingen bestämt sig :) så vi tog taxi hem till mig. Mamma skulle egentligen hämta men hon hade råkat druckit lite vin så vi fick ta taxi på pappas bekostnad :) pappa betalar! Sen så kollade vi lite på film och så, somnade vid 5 sen, så är så sjukt trött idag. De åkte hem vid 12 idag, sen så drog jag och angi till stan och åt på gränden och jag köpte ett par leggings och en leggingsklänning på gina :) Så kollade vi på dagboken, för den hade inte angi sett, så otroligt bra är den. Nu har jag precis gjort lite på min no rapport, I'm duktig. Har två prov och inlämning av den denna vecka, får se hur det går ;)

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Varför inte samla folk omkring dig till en middag? Sådant behöver inte alltid vara noggrannt planerat. Gör det till ett knytkalas!

jag tror inte de va :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback