Can't hold us down!

Fan det kändes tungt att gå upp i morse. Hade dels glömt att ställa klockan sen somna jag ganska sent och har inte sovit så mycket i helgen :P Jag och anders fick skjuts av pappa till rocklunda där vi hade orgientering, det var jobbigt! Sen cyklade jag tillbaka till skolan (hade med den på bilen) så blev det en skoldag till kl halv 1, skulle egentligen sluta halv 2 men Per-Erik Eriksson var hemma pga sjuktbarn, wie! Så träffa jag kevin och rickard på stan så cyklade vi först med kevin hem sen så cykla jag & rickard hem till mig i barkarööö. Kollade lite på heroes och hjälp. Sen så skulle vi båda på träning, han på skälby och jag på lövudden! Och på hemvägen så spöregnade det såklart. Vad är det med detta väder? När jag cyklade till träningen var det hur fint som helst och när jag cyklade hem så var det helt mörkt på himlen och de ösregna. Så konstigt nog var jag ganska blöt när jag kom hem ^^
Jag håller på och lär mig texten på Can't hold us down - Christina Aguilera....tycker jag börjar lära mig den ganska hyffsat nu. Men bättre ska jag bli =) nästa fest då jävlar kan jag den ^^

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Det kan ha hänt något nyligen,
som irriterade dig och fortfarande irriterar dig.
 Det bästa vore nog att låta det vara.

ps. det konstiga var att jag var väldigt irriterad idag :S fråga bara rosa ^^ .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback