congrats to you

Idag fyller min kära moder 47 år :) snart gammal kärring fan. Köpte en väska till henne igår, jag tyckte den va grymt snygg. På henne önskelista stod de "stor modern väska". En av de 29 punkter som fanns, vad kan man säga...hon är påhittig. När jag skriver önskelista består den utav max 5 punker.

Det blir fan o fika varje dag efter skolan, det känns inte bra. Men jämt efter sista lektionen, man bah va ska vi gö innan bussen kommer å då kommer anders bah vi fikar ;D ah okej ibland är det jag oxå men men. Idag tog anders en croissant och jag & rosa en varsin glass. Träffa fia på stan sen, som jag gör de flesta dagar i veckan, hon var inte speciellt glad. Hon sa att hon var otroligt trött och kan hålla med om att hon såg lite hängig ut. Gud va mycket folk som det känns som man kommer tappa kontakten med =( känns inte bra!

Jag säger bara usch för matte, vi har det fyra dagar i veckan dvs alla dagar förutom måndagar. Och vi har oftast en timmes lektion. Britt-Marie våran så kallade lärare står och snackar minst halva lektionen om inte mer och förväntar oss att vi ska jobba ett kapitel per dag eftersom hon har genomgång på nytt kapitel varje dag. Och eftersom vi knappt får någon jobb tid på lektionen så måste man ju ta hem och jobba varenda dag. Så drygt!

Tänk vad veckorna går fort, kan inte fatta att vi har gått i skolan i 4 veckor! Dagarna bara flyter förbi. Och måste bara berätta att fotbollsträningarna har blivit ovanligt roliga nu för tiden =) mkt bra.

Måste bara betona att jag saknar min skinnjacka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback