ellos kan ta sej i röööven

Nu känner jag att mina helger börjar bli fullproppade, dels är det nollnings fest på fredag sen äre fest på lördag, och lördagen efter det. Och den 29 är det reunion i Sthlm, sen ska jag på "maskeradfest" i enköping den 6 oktober, sen äre ju Gwen Stefani med kusin & moster den 10 oktober tror jag det var, viserligen inte en helg dag men ändå ;P
Idag var det orka mässa, inte speciellt kul men bättre än lektioner :) vi var några folk som åt på gränden och sen fika på AM, det var trevligt. Dagens inköp var en mössa från hm, den var najs förutom en rosett på som jag tog bort när jag kom hem. Efter skolan så gick jag och anders på stan ett tag, sen så tog han bussen hem och jag begav mig till oxbacken för att sola och guuud va brun jag blev *-) hihi. Sen så hämtade mamsen mig och så åkte vi och hämtade ut ett ellos paket på sjöhagen, äääntligen kom det. Har liksom väntat skit länge, för det blev felskickat till nånstans i norrland, yeaah liksom :S så tog det år för det att komma till kära västerås. Men nu när det äntligen kom så var det inte alla kläder, dom kommer i två omgångar men idag fick jag en ja vad ska man säga blus :S eller tröja fast inte tjocktröja då och två bhar och ett par sloggi trosor. Ska behålla allt!

Kommentarer
Postat av: bebban

nemen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback