=)

Ännu en helg har passerat och denna kommer jag faktiskt ihåg till skillnad från förra helgen :P I fredag så skulle jag&nelle + lite kompisar åka på fest på gryta men de gick åt skogen eftersom polisen kom och en kompis kompis blev av med spriten och fick lov att ringa hem. Känner lite skuld för att jag tjata på henne att vi skulle gå dit trots att polisen stod där. Ja sa att de är massa ungdomar där varför skulle dom just ta dej liksom. Så vare just hon dom tog, så typiskt!
I lördags så åkte jag och ellen till enköping, var med sofie,angie och linn på dagen. Sen så festa vi hos johan på kvällen ända till 5 på morgonen. Det var ovanligt mycket nytt folk där. Vi dansa typ hela kvällen, såååå kul! sen så sov jag, nelle och angie hos jimmy. Hans föräldrar är i turkiet nu så vi 3 fick sova i deras vattensäng ; ) den var otroligt skön.
Sen idag (söndag) så åkte vi hem vid halv 1. Så stod vi i kiosen vid IP från 3-6, jag tog med min data så vi inte skulle dö av uttråkning. Så vi satt där och lyssna på musik och kolla på high school musical 2. De va najs! Sen när vi kom hem så kollade vi på en film som hette Wendy Wu på disney channel. Den var väl sådär bra, menmen!

Varför kan vi inte bara flytta om det är så mycket problem? allt de skulle lösa sig då. Vadå mina problem är inte era? Varför skaffar ni barn om ni inte hjälper dom när dom får problem. Det är ni som gör att dom uppstår från första början.

Horoskop
Lejonet

Du kan ha svårt att dölja, om du är uttråkad i ett sällskap. Du skulle göra det lättare för dig själv, om du arbetar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback