It's mine now, mohaha

fredag, Idag vare en seg dag i skolan. I alla fall innan lunch, hade 3 lektioner: matte, no och en och en halv timmes svenska vilket va de jobbigaste då. Jag tycker inte om fredagar i skolan. Slutar 3... ! Den ända som var lite roligt var när jag och rosa hade MSN konversation på ett papper på svenskan ^^ haha. Ja rita visningsbilder å allt ;) skickade vibbar oxå! Idag så vare så äcklig mat i skolan så jag, sara, daniel och anders drog till spicy hot och åt på håltimmen. Första gången jag åt där, det var mumsigt! Efter skolan så var ja med "gänget" ett tag :P sen så kom linda och sofia. Då gick jag med dom, köpte en tubtop klänning typ på gina för 199 =) sen så åt vi glass på coffeehouse. Nu sitter jag i broders rum och gör ingenting, han åkte till San Fransisco idag och är borta i en månad så nu är detta mitt rum för de närmsta 30 dagarna, yeah! Det är stort, med stor säng och egen toa, me like ;) Angie kommer snart hit, hon borde sitta på bussen by now. Så vet inte riktigt vad vi ska hitta på :) men blir väl förmodligen mys kväll. Sen kanske nelle kommer förbi lite senare, när alla bra program på tv är slut ^^ då är vi värda att umgås med =P

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Det är bra att se sig för och tänka sig om, men det får inte gå till överdrift,
så att du hela tiden är nervös och misstroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback