Something new

Vanlig skoldag idag, börja 20 över 8 och sluta 10 över 2. Nackdelen med skoldagen var att anders var sjuk =(    kändes tomt utan honom, nutten. Fan nu kommer det bli mycket läxor och prov de närmsta veckorna men men det kommer nog gå bra, I hope. Har engelska förhör imorgon och har inte pluggat särskilt mycket, glömde typ bort. Idag efter skolan så åkte jag hem sen kom jimmy och hämtade mig och så åkte vi till enköping och va med angie. Sen kom jag åter hem kl 10.
Hatar allt diabetes tjat från mamma, hon har ju rätt men jag behöver inte ha någon som står och tjatar om det heeela tiden. Och allt som kommer ut från hennes mun vet jag redan, det är jag som har diabetes...inte hon. Hon kan inte lära mig något. Räcker om hon säger att jag ska mäta mer för jag vet redan konsekvenserna om jag inte gör det!

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Om du har något otalt med någon i din familj, är det viktigt,
att du snabbast möjligt får talat ut om det och kommer vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback