weekEND

Idag kom jag hem från Enköping. Tog buss runt 6 igår och träffa Angie på station så cykla vi hem till henne, jag satt på sadeln och hon trampa, de va lite scary. Sen så kom Jimmy, lollo och linn och hämta upp oss hos angie, så åkte vi till bion :) den var rätt bra faktiskt. Såg Ted där, men han kände inte igen mig :P förmodligen för mitt blonda hår. Efter det så åkte vi på fest nånstans ute på landet, en kille som var jättefull ramla i den SUPERbranta trappan och slog i bakhuvet och började blöda som fan. Så ringde några efter ambulansen, så kom två ambulanser från uppsala :S tillslut, efter en väntan på mer än 40 minuter. De sa att han skulle behöva sy några stygn men förutom det så vare kul! Efter det så åkte vi hem till Jimmy och så sov jag, angie, linn, moa där. Vi delade 3 pers på en hörnsoffa, blev ganska trångt. Vaknade väl runt 50 ggr eller något sånt, sov inte bra om man säger så. Kunde inte sträcka ut benen för fem öre, menmen! Så nu är jag feting trött kan jag säga, men trots det så ska jag åka och träna på friskis nu :) och sen har jag lite matte att komma ikapp. I´m good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback