ÄGG!

Vaknade för lite mer än en timme sen, det känns bra att vakna tidigt när jag inte behöver gå till skolan på ett par timmar. Nu var det för att Fia sov här och hon skulle med halv 8 bussen och jag inte behöver åka förrän tio över nio. Jag gjorde "scrambled eggs" till oss :) faktiskt riktigt gott. Jag har kommit på hur mycket grejer man kan göra med ägg och det blir så gott också.  Typ som, kokta ägg, stekta ägg, omelett, äggröra med mera.

Jag och Fia kollade på 27 dresses igår innan vi skulle sova, den var faktiskt ganska bra. Jag kände igen i princip alla huvudskådespelare men visste inte namnet på en enda av dom. Hmpff, jag är faktiskt inte så bra på skådespelares namn, men Fia visste inte heller va dom hette så jag känner mig inte så dålig ändå.

Nu har jag skaffat mig en liten att göra lista denna vecka:
- Köpa en hårklämma från h&m (har haft sönder tre stycken)
- Köpa deo
- Fixa nytt bankkort (funkar inte att betala i affärer, remsan är förmodligen utsliten eller något)
- Skriva musiken med Daniel
- Magnetröntgen på lördag


Jag är lite frustrerad för jag råkade glömma min älskade gossip girl #1 bok under Angis säng i Enköping. Jag säger bara FUCK! För jag måste läsa ut den, Fia ska låna den efter mig & sen förmodligen Ellen. Plus att jag inte träffar Angi särskilt ofta, men vi kom fram till att hon får skicka den med posten ^^

Mitt knä har nu blivit sämre, jag vet inte om jag kanske har gått lite för mycket. Det gör i alla fall ont nu när jag går, så det är ganska surt.

Ska gå och fixa mig nu, taxin kommer om 1 h & 10 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback