Alien med elvisfrilla

Konstigt nog är jag inte deprimerad som förmodligen resten av Västerås är av snö vädret som återvänt. Vet inte varför, Inte så att jag vill ha snö, men bryr mig faktiskt inte så mycket för tillfället.

Hade bara två lektioner idag, det var ganska soft. Först matte då Brittan skällde ut mig för att jag svara på en fråga som Sara ställde till mig under hennes genomgång. Vid sånna tillfällen kommer man på att man inte ska jävlas med Britt-Marie ^^ Sen så var det svenska prov som man spenderat ett antal timmar att plugga till, det kändes ganska bra trots att det var några saker som jag inte kunde. Halv 1 så tog jag och marta taxin hem till mig.
 
Marta ville äta så jag plockade fram massa kakor och glass åt henne. Tog själv ett päron och lite naturgodis, fick ångest efter but what the fuck. Det var ju i alla fall nyttigare än vanligt godis. Sen delade vi på en ölkorv :P
Vi satte oss framför tvn och så var det Spice Girls filmen på tv 1000 family så vi kollade på den, hahahahahah.
Man vill ju bara garva ihjäl, så 90-tal. Till att börja med så har dom ju sjukt fula och skumma kläder, speciellt deras skor som är minst 3 dm höga....PLATÅ! Jag och Marta hade kul genom hela filmen, lite extra när det kom ett rymdskepp med aliens som hade elvisfrillor. Och när "James Bond" satt och klappade hans kaninpäls som han hade i knät.

                   image31
Vi hade också en trevlig stund på toaletten, Marta vågar inte gå på toa själv och när hon hade gjort sina behov så låg vi på mitt badrumsgolv runt 30 - 60 minuter, det var skönt att ligga där. Sen kollade vi på Bring It On, första av de 4 filmerna som finns.

Hon tog bussen hem 20.50 så då fick jag och mitt ben oss en liten promenad, lagom lång var den också.

Nu ska jag nog fixa mig för sängen och läsa lite fysik, börjar få panik för det provet trots att det är över en vecka kvar. Men jag har inte hängt med eller läst ett piss, har inte gjort en enda uppgift :| So I better start om jag ska få mer än g på det.


Kommentarer
Postat av: Polack

oooh det var mys på toan grr...

2008-04-09 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback