cykling cykling

Blev till att cykla till skolan idag igen, men nu haka Anders på också, mycket trevligt! 
Mötte såklart upp Daniel vid gamla myrorna.
Efter skolan så cyklade jag hem till Marta. Vi tog det lite lugnt på hennes balkong och prata lite. Sen så cyklade vi till Vasaparken och la oss och pluggade lite, behövdes med tanke på att vi har språkprov imorgon. Efter det så gick vi till h&m där Marta köpte sitt länge efterlängtade linne, eller vad man nu ska kalla det.  Så begav vi oss till Waynes och tog en pluggfika och Anders kom och joinade efter ett tag. Sen så cyklade vi hem till Marta och pluggade där.

Runt kl 5 så cyklade jag till haga, farmor fyllde nämnligen år idag. Grattis till henne!
Jag fick en gammal väska av henne som hon inte ville ha längre, yey! Den är blå. När klockan blev åtta så cyklade jag hem, det tog 50 minuter. Idag har jag totalt cyklat ca 3 mil (stolt).

Nattis everyone !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback