fick ett JA

Gårdagen var helt okej. Kom till Joav & co vid 9, var inte så många där då. Jag som planerat att inte dricka tog ett antal glas ändå. Vi körde nått triangelkortspel som man skulle dricka, gick lite snabbt för mig kände jag. Lite singstar kördes också under kvällen.
Mer folk började ramla in efter 10. Och klockan 1 så åkte jag och Ellen hem till Västerås. Bussen från enköping till västerås brukar kosta 30 kr, nu har de höjt till 40 plus att när vi åkte hem på natten så sa chauffören att det inte fanns några barnbiljetter så vi fick betala 85 kronor var, rena rånet!
Kom hem strax efter två och gick direkt och la oss. 
 
  

Födelsedagsbarnet

Fan va fint väder det är! Jag, mamma och pappa satt ute och åt frukost idag, riktigt härligt. Då diskuterade vi Köpenhamn resan och jag fick ett klartecken att jag får åka. Nu behöver bara resterande folk få det och så måste vi boka tågbiljetter och boende. Vi har bytt datum också, för att inga hade pengar i början av sommaren. Så istället för 10 juni så har vi sagt 7 augusti. Så vi kommer vara borta över min födelsedag, då blir det party kan jag säga.

Nu ska jag plugga lite, kanske sätta mig ute i solen och göra en mindmap över första världskriget på bärbara datan. Men innan det så ska jag kolla lite mer Köpenhamn stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback