Finally

Äntligen så fungerar bloggen igen! Måste bara säga att faaan va många som har blogg nu för tiden.

Börjar egentligen kl 11 idag men pga mitt fucking knä så ska jag till sjushuset 20 över 11, så missar iaf första och kanske andra lektionen beroende på hur långt tid det tar, så det är lite nice. Jag har fått hört så otroligt många olika historier om korsband som gått av med mera nu. Och de flesta säger liksom nemen man måste ju operera :| Min läkare sa att det förmodligen skulle läka av sig själv, who to belive? Men jag kommer ju få reda på om det blir självläkning eller operation idag på sjukan. På ett sätt hoppas jag nästan på operation så man vet säkert att det blir bra. En annan historia som jag hörde igår var att han skulle ta en bit från ett annat ledband och sätta på korsbandet så det skulle läka ihop eller nått skumt och det skulle ta ett halvt år att läka.
 
Fyfan va jag ska försöka gå in för GI-metoden nu, kommer behövas om jag inte får träna på 2 månader kan jag säga. Sitter och äter ett päron nu, älskar päron, är inne i en päronperiod nu. Men om dom inte är stora och hårda så duger dom inte.
image30

Jag ligger sjukt efter i både matte och fysik, men jag orkar helt enkelt inte. Gjorde två uppgifter i matte igår innan jag gav upp, fattar seriöst ingenting och orkar inte tänka. Och det blir förmodligen inget pluggande ikväll för då ska vi hem till fam Karlsson, för Pia fyller år :) så då får jag träffa Sofie som jag inte sett på år och dar känns det som.

Men nej, nu ska jag hoppa in i mattens värld och i alla fall försök förstå! Blir nog att hoppa över den sidan jag inte fattar så jag inte står där och stampar flera timmar!

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback