harmonica (N)

Idag gick vi i skolan till klockan 12 för det var halv planeringsdag för lärarna, så det var nice!
Min chafför idag såg ut som Alla älskar Raymonds bror, Robert eller vad han nu heter ^^ Han var ganska kraftig, med solbrillor och underbett. Han såg cool ut!

Jag, Marta & Bea åt på gränden, jag tog en ost&skink sallad (of course). Sen begav vi oss till bibblan där det blev att plugga fysik i runt 4 timmar. Marta tjata i princip hela tiden om att vi skulle sluta plugga och gå till h&m. Klockan fem så fick hon äntligen som hon ville. Bea gick hem och jag och Martusia gick och kollade i affärer.
Jag var på shopping humör, införskaffade en svart jacka från gina tricot, armband från både h&m och indiska + en liten extra grej mellan mig,marta&sara. Blev faktiskt nöjd över mina köp. Men min bror tycker jackan är jätteful och han tycker jag ser ut som en snögubbe i den. Men vad vet han om kläder? Men jag brukar ju ge dumma kommentarer till han så han ger väl bara igen.

Jag har vart på väldigt aggresivt humör nu på kvällen, enligt mamma & pappa. Och det kan jag faktiskt hålla med om. Mamma har suttit och spelat munspel i allrummet = självmord. Det är ju inte speciellt kul att lyssna på, låter inte ens fint. Det är hennes nya hobby, hon har inte köpt ETT munspel, utan FLERA. Hon anser att man måste ha ett för varje tonart, jag säger bara suck!

Ska läsa igenom spanskan några gånger & lite fysikformler sen blir det att hoppa i säng

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback