I väntan

Nu sitter jag här i soffan och väntar på min taxi, exklusivt eller va säger ni? Det är ju nice att trygg hansa payar nu när jag är skadad. Idag är det fredag och jag är helt ovetande om det, pappa frågade mig om jag skulle göra nått ikväll och jag undrade bara varför han frågar det? Brukar jag ut och göra saker på vardagar, men efter ett tag kom jag på att det är ju for fuck sake friday.

Är lite små depp från igår. Får se hur länge det håller i sig. Och mina ögon är sjukt trötta trots att jag har sovit ganska mycket. Pluggade mellan 8 och 10 igår, så jag kände mig ganska duktig. Det blev svenska, har prov på tisdag. Efter det så började jag läsa på första Gossip Girl boken, har köpt förstan boxen på engelska så det är nice. För böckerna är fan bra. Så halv 11 så satte jag på min avslappnings skiva och somnade.

Nu sitter jag här och lyssnar på midnight special - creedence clearwater revival ; ) men så himla dålig kvalité på den låter på youtube, hata live!

Nu ska jag fixa i ordning det sista innan skolan, taxin kommer om 15 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback