lattemakning

Helg i morgon, helt otroligt va veckorna går snabbt. How come?

Hade nationellt prov i engelska idag, gick väl helt okej hoppas jag. Kände dock att jag inte använde så svåra ord.
Åkte hem efter det pga mitt huvud of course, vad annars liksom?
När jag kom hem så städade jag rummet, dammsög och hela skiten, så det är mycket mycket fint nu.
Efter det så kollade jag runt på tv efter något bra program, när jag kommit fram till att det inte gick något bra så satte jag på datan som är kopplad till tvn och kollade på sju st sex and the city avsnitt och pluggade lite historia mellan varje avsnitt.

Gick en liten promenix i Barkarö vid sex, det var väldigt skönt att vara ute och gå i vårvädret.
Klockan 7 så kom Fia hit, jag tonade håret på henne och så.

Jag kom på att jag har ätit ägg hela dagen, alla tre målen. Frukost blev äggröra, lunch skink omelett och kvällsmat championstuvning, hm ägg ägg ägg, gott gott gott.

Idag provade jag mig på att göra egen latte, det blev faktiskt förvånandssvärt bra. Det känns bättre att dricka det, inga onödiga kolhydrater som de är i dom man bara blandar med vatten.

Ska nog ta och sova nu :) Nightynight!


Kommentarer
Postat av: Louise

:) hoppas allt är bra med både dig och fia! både jag och jonna saknar er :) i sommar får vi ALLA ta och ses :)
ha det bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback