Morning!

Är färdig att åka till skolan nu, hm nästan. Måste bara fixa håret och sätta på mig ytterkläderna. Taxin kommer tio över nio. Blev ingen gympa för mig of course pga mitt ben så jag börjar 9.40.

Gick inge bra att sova igår, först så läste jag genom svenskan, sen spanskan och sen läste jag gossip girl. När jag tröttnat på det så kollade jag klart på the pick of destiny som ellen jag och jag började se i Åre. Efter det så blev det två avsnitt av sex and the city och sen två spår av avslappningsskivan. Somnade väl mellan halv 2 och 2, hehe.

Idag ska jag till tandläkaren, jag har en tillfällig lagning i min tand som jag råka bita sönder nu. Ska väl laga den ordentligt nu skulle jag kunna tro.

Jag har ett dilemma, jag kan inte bestämma mig om jag ska lämna kryckorna hemma eller ta med dom till skolan. Det är jätte svårt, jag vet inte om det kommer bli värre utan dom eller inte. För jag orkar egentligen inte gå runt och släpa på dom hela dagen och be andra att ta mat åt mig och bära mina böcker. Hm, tror jag skiter i dom (A)

Ska ta ut flätan och fixa håret nu, byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback