plugg för hela slanten

Under hela helgen har jag sovit ut ordentligen, det känns skönt. Har vaknat mellan 12 och 1 både lördag och söndag. Ställde klockan på 11 båda gångerna i behov av att plugga men stängde såklart av klockan och somna om.
Åt gröt till frukost idag, gjord av fiberhavregryn, hela linfrön, krossade linfrön och psylliumfrön. Rekomenderar den starkt, mycket nyttig och god (man känner inte ens av fröna). 
Åt framför tvn och kollade på slutet av en film som hette Pizza my heart. Sen så blev det att plugga svenska och när krafterna tog slut så la jag mig i soffan och läste lite gossip girl och tog en latte och ett päron. Efter att ha samlat energi igen så gjorde jag färdigt instuderingsfrågorna i svenskan och hoppa sedan direkt på spanskan, sammanfattade en text och ska ha muntlig redovisning i veckan. Och så blev det mat, åt nachosgratäng, ganska nyttig skulle jag kunna tro med tanke på att det är bönor och köttfärs i och med massa sallad på kanten ;)
Så fortsatte jag med svenska igen, läste igenom allt i antologi boken, så nu har jag nog koll på den delen.
Ska krypa ner i sängen nu och läsa igenom instuderingsfrågorna och svaren och sedan läsa gossip girl och slumra in! Jag är på plugghumör som ni kanske märker, det är nice. Så man äntligen får nått gjort.
Goodnight people


Kommentarer
Postat av: jossan

ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback