rör > säng

Var i Åkesta igår med lite folk, vi spelade poker och bastade. Det var ganska nice!

Gick upp 9 i morse, skulle till sjukhuset på magnetröntgen kl 10. Usch för att dom lägger det så tidigt, förstår dom inte att jag vill sova? Lägg den vid nån normal tid, såsom 12. I alla fall, fick ta av alla metall grejer jag hade på mig, och fick låna en skjorta där från sjukhuset, det var seriöst den skönaste skjortan jag nånsin haft på mig.
 
I want one!!
Läkaren körde in mig i en såndär läskig tunnel grej, så blev jag tvungen att ligga still i 30 minuter, hade hörlurar för att maskinen lät så otroligt mycket plus att det var rix fm på i dom. Jag höll på att somna, det var jätte skönt att ligga där. Kanske borde ersätta min säng med en sådan.


image32

När jag kom hem läste jag engelska läxa och somnade sedan, sov i runt 2 timmar. Hade sjukaste drömmarna, dom var jätte konstiga, allihopa!

Nu kommer snart nellino hit och så blir det en trip till enköping ikväll, lille Joav blir 21 bast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback