Sjukan

Hello again!
Kom nyss hem från skolan, blev bara två lektioner idag fysik & kemi (laborationer) så det var inte så jobbigt.
Vi gjorde studsbollar och slem på kemin. Det var ganska kul faktiskt. Och Marit påstod att Johan är i Oralåldern pga att han stoppa Amandas studsboll i munnen.

På sjukhuset så sa doktorn att jag ska träna upp knät för att sedan se hur stabilt det är och därifrån dömma om det måste opereras. Blev ingen magneröntgen heller, det blir om några veckor. Efter att ha pratat med läkaren som mamma tyckte såg ut som en "gangster" så gick vi vidare till sjukgymnasten, hon visade lite öviningar som jag skulle göra men fan va ont det gjorde. Sen så var klockan strax efter 12 så då gick mamma och jag till sjukhus resturangen och åt, blev förvånad över hur bra mat de hade där. Tog schnitzel med sötsursås men bytte ut stripsen mot bulgurgrönsaksröra. Det var gott men vissa grönsaker hade jag kunna vara utan men det kändes nyttigt i alla fall.
 
Idag när jag kom hem så gjorde jag en glass som stod i en GI bok, med vaniljyoghurt och björnbär, den ligger i frysen nu men är nyfiken på om den är god, då kan man ju lätt byta ut sån glass mot vanlig glass.

Nu ska jag med familj bege oss mot önsta gryta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför håller du på och banta? det är så himla onödigt, jag loooovar folk äälskar dig hur du än ser ut!!

2008-04-04 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback