slitet till tusen

Nu är helgen över och time for school imorgon. Har vart en ganska lugn helg, väldigt skön.
Idag klippte mamma bort de mesta av mitt slitna hår, runt 2 cm. Skulle egentligen behövt klippt 4 men herregud va kort det skulle bli. Nu kör jag på att platta enstaka tillfällen och äta b-vitamin varje dag och hoppas att det har växt ut 2 cm till sommaren.
En dålig vana som jag har är att jag tycker det är kul att dela på kluvna hårtoppar, så det är min sysselsättning under lektioner med mera. Måste verkligen sluta med det, det gör så att det kluvna hamnar längre upp på hårstrået och att håret går av. 
Så får göra det bästa av mellanlångt hår som är lite vågigt tills det blir lååångt och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback