sol & picknick i vasaparken

Jag var varit så otroligt trött hela helgen, varför? Igår när jag la mig i sängen så somnade jag ju i två timmar och var bara allmänt trött hela dagen. Idag vid 2 så somnade jag nästan när jag la mig ner i sängen. Sen när jag kom hem från stan så somnade jag en timme i soffan, bredvid katten. Sover jag för lite på nätterna?

Idag har man väl mått lite sådär, dagen efter brukar man ju aldrig vara på topp. Jag satt ute i solen och pluggade lite historia i en timme. Sedan så fick jag ett sms från där hon frågade om jag ville med och sola i vasaparken, pga det fina vädret så sa jag såklart ja. Även om jag inte var på bra humör och inte mådde sådär super så pallra jag mig iväg in till stan och joinade Marta, Daniel och Totte. Vi åt fruktsallad med glass, det var väldans gott. Direkt efter jag kom dit så promenerade Bella och Isabell förbi, de slog sig ned på vår flygplansfilt som Daniel tagit och åt sin kladdkaka.

Efter det så åkte jag, Marta, Daniel, Totte, Emsen, Chibby och Malin hem till Marta, efter ett tag så gick vi till en lekpark och roade oss med gungor och liknande.

                                                               

 
Någonting som jag stör mig på och tycker är konstigt är hur och varför det kan kosta 95 kr att åka tåg från Västerås till Göteborg i Juni och Juli men just i Augusti så ska det kosta 332 kr. It's a mystery to me!
Men vi har lösningen, vi får helt enkelt flyga till Köpenhamn istället, det kostar 650 kr tur och retur vilket är jävligt billigt måste jag påstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback