sunny side up

Sol, sol, sol! Kan det bli bättre?
Idag cyklade jag till skolan, det gjorde ont i huvet, öronen och halsen men det var härligt att bränna lite kalorier sådär på morgonen. Det är ju faktiskt ganska långt, 1 mil. Utanför gamla myrorna så träffade jag Daniel så cyklade vi tillsammans resten av vägen. Den enda nackdelen med att cykla är att man blir svettig. Eller nej, jag kom på en till grej, man får ont i stjärten. Min sadel är så hård och kantig, fyfan va ont den gör. Men ska övertala pappa att byta så jag får hans sadel istället.

Hade bara två lektioner, matte och svenska. Men man kunde gå från svenskan efter runt 15 minuter, så det var nice.  Vi åt i skolan och gick sen ner på stan. Jag lämnade mina kära kompisar och begav mig till glada oxen för att sola (solarium). Det var länge sen, men måste ju få en bra start på brännan. Sen cyklade jag hem med Daniel i sällskap.

Jag har suttit ute och pluggat matte i några timmar nu, men körde fast på additionsmetoden så måste vänta på att pappa ska komma hem och hjälpa mig. Jag är sjukt trött just nu, så jag tror jag ska kolla på ett eller två sex and the city avsnitt. Men innan det så har jag lovat att ringa Daniel och berätta engelska glosorna, jobbig kille de där :P men jag gillar honom ändå!

Adios !

Kommentarer
Postat av: daniel

heheheheheheheheh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback