The End of Mile High

Sitter för tillfället hemma och degar. Sara fråga mig dock nyss om jag ville följa med till Elin tonight...dont know what to do!? Tänkte dra en plugg kväll ikväll men fan, hur kul är det?

Jag har nyss kollat färdigt på Mile High box 2 :O Leeeehann dog :'( hooow sad. Stackars Dan säger jag bara.
Jag dampade seriöst när vissa avsnitt hackade konstant. Men mycket bra serie måste jag påstå, det händer alltid något spännande i den!

Nu ska jag kila ut till mamma som sitter bänkad framför Så ska det låta och fråga om hon möjligen har lust att  skjutsa in mig till stan.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag sörjer fortfarande lehann!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

asså jag sörjer fortfarande lehann!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-05 @ 00:10:55
URL: http://annders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback