what's the problem?

Ikväll så har jag vart med Fia, Jocke och Anders. Dom kom hit och kollade på fucking Åmål och så har vi kollat igenom lite gamla bilder på fia och mig, var tvungen att visa Jocke.

Har sån fucking ont i huvudet idag, hade det igår med, vafan är det med mig? Vad är felet?

Tänkte ta och sova snart för att kunna gå upp i hyffsat tid imorgon, dvs inte efter 11. Mellan 10 och 11 typ, ska plugga massa fysik, ta en promenad och sen ta bussen till härliga enköping där jag ska träffa en efterlängtad Angi. Var så sjukt länge sedan jag träffade nån från enköping. Det blir det förmodligen att sleepa over där också, så det kommer nog bli nice.
 
Nu sitter jag här och lyssnar på britneys nya låt, break the ice som jag faksikt gillar :P
Nej, ska väl bege mig mot badrummet och borsta nötterna och sen hoppa ner i sängen.

goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback