Gävlebesök

Kom hem från Gävle för ungefär tre timmar sen. Egentligen så skulle vi åka hem imorgon men eftersom jag och Robin åkte i hans bil så åkte vi hem idag istället, ganska skönt faktiskt för annars skulle morgondagen blivit en värdelös dag som man inte skulle hunnit göra något på.
I alla fall så var det kul att träffa släkten i Gävle, har inte varit där på över ett och ett halvt år. Men Tove kände i alla fall fortfarande igen mig, men hon var lite blyg i början men sen så blev hon lika dryg och gullig som vanligt. Den lilla pluttan är snart 7 år :O herregud. Jag blev helt förvånad att hon kunde säga ryggstöd. Hon är inte så liten som jag minns, tydligen.
På vägen hem så var det mörkt, vi stannade och köpte spolarvätska för den tagit slut, den ca 20 min efter det insåg vi att framlysena på bilen var väldigt smutsiga så man såg ingenting på motorvägen = läskigt. Så körde av på en avfart och tvättade dem. Sen så glömde Robin svänga vid Enköping då vi skulle svänga in på E18 så vi kom in till Enköping centrum istället men bra som jag är hittar ju en del där så jag ledde oss på rätt spår igen. Jag var stolt!

Jag ska väl ta och dra mig mot sängen rätt snart, ska ju upp och ta 11 bussen till stan imorgon för att gymma med Marta och sen fika med "gänget". Och mot kvällen ska jag umgås med Ellen, ska förmodligen äta Spicy, var alltför länge sedan.

Nightynight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback