"Jullov"

Så har jag haft sista lektionen innan jullovet, ingen lektion imorgon eftersom jag slutat i franskan och svenskan och biologin är inställd. Nice var ordet! Men ska ändå upp tidigt, ska åka till Sara med Shirin och Marta och baka på förmiddagen :) vi har ju då tagit på oss ansvaret att stå för fikabröd till klassen på julavslutningen. Gott blir det kan jag lova ;)

Mitt rum har nu börjat sin makeover, idag blev det spacklat och imorgon så åker tapeterna upp. Sen på fredag så kommer en rörmokarsnubbe och sätter dit ett element eftersom det gamla inte satt på ett bra ställe enlig mina planer. Jag tror man kommer få ett större intryck av hela rummet med tanke på att väggarna nu blir vita istället för blåa. Det tycker jag låter perfekt. På lördag och söndag så åker alla garderober, nattduksbord, hyllor upp, dvs alla möbler. Så ska jag försöka komma ihåg att lägga in före och efter bilder också, det blir kul. Kan lova att det är en jävla förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback