Montering

Nu börjar mitt rum bli så gott som klart. Vi håller på och monterar ihop, mitt "nattduksbord" eller vad man ska kalla det (en stor bänk som ska vara bakom sängen), två garderober och lådor som ska vara som en bro över sängen mellan garderoberna. Jag vill bara att det ska vara klart så jag kan börja lägga in grejer men pappa måste dra elen och sånt först, drygt!
 Mamma påpekade igår när målarna hade tapetserat klart : Jag visste inte att det kunde vara snyggt att ha presentpapper på väggarna.. hm.. aja men I love tapeten and so does Fia.

Det blev förkaka hos Sara igår och tog sen bussen in vid elva, jag, ellen, fischer och två okända tjejer drog till en helt värdelös fest på stan medan Daniel, Anders, Totte och Marta drog till Bäckby. Ellen, jag och Ludde fick skjuts med pappa hem till Barkarö och så efterfestade vi hos Fia, jag drog hem vid 2 men Ellen kom hem till mig vid fyra, woho. She had some fun!
Det var gårdagen det, förresten så var det helt sjukt att även fast jag drack endast kanske 5 cl vodka så mådde jag dåligt dagen efter. cp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback