Segt

Isabell hade fest igår, det var kul och jag hade inte druckit på 4 veckor. Men nu blir det alkoholfritt ett tag igen tror jag, det var jävligt skönt. Tack för en trevlig kväll Fischer<3

Idag har jag gjort absolut ingenting, har sovit, kollat tv och sovit igen. Nu på kvällen har jag varit ensam hemma, väldigt nice. Har spelat lite ssx på ps3 och kollat på Harry Potter 1. As skönt!

Nu börjar jag verkligen tröttna på att bo ute i vardagsrummet, men mamma och pappa segar ju som fan med att anlita tapetserare. Men jag har i alla fall bestämt tapeter och så har pappa fixat en elektriker som kommer om en och en halv vecka och ska flytta elementet. Så det kommer sakta men säkert igång, men jag vill verkligen ha mitt rum klart till julafton.

Nu ska jag ta och sova tror jag.
Nighty Nighty

Kommentarer
Postat av: Isabell Fischer

Åw:) Kul att du kom!

2008-12-17 @ 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback