depressed

Firade nyss med tårta att broder körde upp idag och klara det, så nu har han körkort ;) very great!
Sitter här för att fördriva tiden medan jag laddar ipoden för min promenad. Blir nog en lugn hemma kväll och sen förmodligen partyparty imorgon och kanske förfest hemma hos moi, vi får se ;)
Är lite smått deprimerad för tillfället, över en viss person...med det kommer nog ordna sig under kvällen. Har jätte lust att träna, men eftersom sista passet på friskis är kl 6 och det är för kallt för att ut och springa så blir det till att promenera istället! Åt födelsedags kebab idag med Sara :) ångrar det dock nu, var mer sugen på sallad men åt kebab för hennes skull ^^ suck. Har massa plugg att göra som jag egentligen inte orkar, men blir väl tvungen att åt minstånde läsa lite historia ikväll +o(
Gjorde klart arbetsmiljörapporten igår, behövs dock lite småjusteringar innan jag kan lämna in den på måndag. Känner att fysiken inte kommer gå särkilt bra, den dödar mig just nu. Jag förstår allting förutom uträkningarna :S sinus and shiet like that. Nej nu borde min ipod vara tillräckligt laddad för att klara min promenad. Och fick nyss reda på att festen imorgon är inställt. yey = ännu mer deprimerad..........

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan ha behov av, att det skall hända något nytt - det kan antingen vara i ditt privatliv eller på arbetet.
Gör en konkret plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback