destroy the men

I söndags sov jag hos Marta, vi hade utplåna alla killar kväll :@ :P båda var fett deppiga...^^ jag tog med 7 filmer, men kollade bara på två halvor. Vi moffade i oss massa ben & jerrys, tills båda mådde as illa, haha. Men det var gott, vi åt de istället för godis. Sen så tränade jag igår, men mina ben började krångla again (daaaaaaaaaamn....).
Och idag så blev det att jobba i 5 timmar, money money money... =)
Sen så åkte jag till sjukhuset för att kolla mitt hba1c och ta blodprover, o sen slänga i sig en cheeseburgare på hälla. Men mc funking donalds gav mig en vanlig hamburgare i cheeseburger papper :@ Nu på kvällen har jag ätit med sofie på gränden, det var trevlans! Jag som har gått och suktat efter gränden i flera dagar nu, finally!
Och i morgon efter jobbet har jag och marta bestämt att vi ska promenerna : ) förmodligen till bjurhovda, LÅNGT =o men bra med motion (Y)
Nu ska jag kila och snart gå till sängs och kolla film/tv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback