Fucking jävla huvudvärk

Igår åkte Evelinka hem till malmö efter en helrolig helg här i Västerås med mig x) Vi hade så jävla kuuuul! Sen så kommer jag väl åka ner till henne, maybe på sportlovet, we'll see!
Imorse så blev det naprapaten innan skolan, det var lite skönt & lite smärtsamt samtidigt. Så var det matte, har nyss börjat med matte B, iaf skönt att va färdig med A så man kan ta nya tag. Sen svenskaprov, jag hade tänkt plugga länge igår men när jag kom hem var jag otroligt trött så sov till kl 7 sen åt middag och tänkte plugga efter det, men då somnade jag såklart igen :S och vaknade kl 10.....så det blev inte så mycket plugg. Får se hur det gick :) har jag tur så gick det hyfsat bra. Öyvinn gör så svåra prov hela tiden... ! Efter svenskan så åkte jag hem pga ont i huvet som vanligt. Undrar när det slutar egentligen, jag missar ju jättemycket i skolan, GAAH!
Och idag ska man ju äta semlor, men min mamma hade redan ätit en och min brorsa ville inte ha, så då förmodade hon bara att jag och pappa inte ville ha heller :@ SUCK! Vad sägs om att fråga kanske?

What do you want? What are you waiting for? Go for it!

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Dagens kommentar för eftertanke:
Det är inte alltid dem, som ropar högst efter din uppmärksamhet, som har mest behov av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback