homehomehome

Var hemma idag igen. Vaknade kl två inatt, hade en mardröm :P Drömde att jag skulle ha tjejfest i en skola och att enda sättet att komma dit var över en flod på 4 meter kanske, det fanns en liten träbåt som man kunde åka i, men man kunde bara sitta en i den. Så skulle mamma, jag och kissenisse (min katt) över den, fråga inte varför hon var med. Så kollar jag ner i vattnet och får syn på en enorm orm, blir as rädd. Så kom mamma och kolla, men då råka hon stöta till ormen och då störtar den upp ur vattnet rakt på min katt som sitter i mammas famn och slukar kissenisse :O
Vaknade sen klockan 10 och kunde inte ligga kvar i sängen en sekund till, hade så jääävla ont i ryggen. Den största delen av dagen har jag tillbringat framför tvn. Kollade på filmer från när brorsan och jag var pluttar. Men stör mig på att nästan alla band är på min brorsa, dom heter liksom robin 1, robin 2, robin 3. Och på alla band är jag typ 0-1 år och hur rolig är man då. Man ligger på golvet eller i vaggan och kan inte röra sig och gör miner medans min bror pratar och sjunger med mera. Mer fokus på det första barnet med andra ord, man tröttnar väl när man får barn nr2.
Tänkte plugga lite matte idag, men såklart så blev det inte så. Igår började jag med en gossip girl bok på engelska, började läsa den för nått år sedan men då var det svårt att hänga med. Men nu efter man sett serien så går det alldeles utmärkt.
Nu ska jag gå till sängs :) tidigt för en gångs skull (Y) Nattinatti<3
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback