lov

O så var det lov :) eller ja typ, egentligen på måndag. Ska bli skönt, men känns ändå som jag har så mycket att göra, ska kanske jobba mån-fre och sjukhuset på tisdag, naprapaten på torsdag och tandläkaren på fredag. Plus att jag har tänkt att träna mån,ons och fre. Stressigt stressigt, + att jag har plugg att göra, två kemirapporter.
Fia frågade om jag ville med till säffsen till hennes sommarstuga och åka skidor lör-ons men har ju ej tid med det =/ trots att jag verkligen ville följa med, suck.
De senaste två veckorna har varit jävligt stressiga måste jag säga, massa plugg, inlämningar och prov upp till halsen. Har knappt hunnit tränat nånting =/ så det var verkligen skönt att träna mats pass idag, dem är alltid så bra. Tummen upp för han!
För tillfället är jag verkligen anti festa och dricka, har ingen lust med det över huvud taget. Sitter istället här framför datorn och lyssnar på den indiska låten Main Kya Karoon Ram - Sangam ^^ Blivit lite smittad av Anders & Martusia ;) Ska egentligen på fest imorgon hos Alex, men vet inte om jag orkar eller är på humör, plus transsport svårigheter. Kanske ska vara med muskelknutte istället, we'll see!
Just nu är jag på värsta träningshumöret, tränade idag + va nyss ute och gick, dock inte så långt (runt 3 km). Och så ska jag och mamma förmodligen gå på ett danspass imorgon som är as kul. Planerar på ett stiga upp hyfsat tidigt i morgon, jag ska iväg med mamma och övningsköra för första gången, fett läskigt, men det ska blir kul. Hoppas bara att jag inte kvaddar bilen, men det blir nog att provköra lite på en parkering nu i början, sen kan jag ju börja köra till skolan, very good träning.
Nu ska jag gå in i böckernas värld och sen ta och sussa!
Goodnight<3

Kommentarer
Postat av: Halvar Haraldsson

Du var mig en vacker dam. Kan man få din e-post adress?

2008-02-27 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback