tand=gone =|

Fredag idag och det ser ut som det kommer bli en hyfsat lugn helg...ganska skönt när man tänker efter. Åkte till skolan idag trots huvudvärken, kan fan inte missa mer nu. Men det gick ändå ganska bra, med hjälp av massa huvudvärkstabletter (Y). Slutade 4, urk men musiken var fan ganska soft. Spelade piano med totte och daniel i aulan. Garva ihjäl när daniel dansa runt i hela salen när jag spela fyrilis eller vad den nu heter ^^ . Dock så gillar jag inte att vi ska spela och sjunga för henne nästnästa vecka. Jag kommer bli ett nervvrak =| menmen, let's hope I'll survive! Efter skolan så fikade jag, daniel och totte på stugan, mytche trevligt med er pojkar. Och ända samtalsämnet på lektionerna handlar om nästa helgs event =D fett taggad. Och min polska pudel Evelinka kommer då, ÅÅHÅ I can't wait.....SUPER KUL!
Igår så fick jag en avslappningsskiva av mamma, hehe! fett bra, man somnar typ av den. Det finns typ muskulär avslappning, mental avslappning, självbildsträning och målbildsträning. HÖHÖ!
Herregud, jag åt nyss en brio och då gick en del av min tand av =| oh my gosh. Det känns som det är ett as stort hål, fast de är väl inte så stort egentligen men det känns konstigt. Då blir det tandläkaren snart då, suck!
Papa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback